søndag 10. november 2019

Vis at du bryr deg

I dag skal jeg ikke skrive så mye. Vet at det er mye å fordøye for deg som leser bloggen min. Det er sterke inntrykk. Vil bare gjenta som jeg har skrevet før at jeg føler meg gjennomarbeidet. Det koster likevel å dele. Jeg får tilbakemeldinger fra fjern og nær om at det er godt jeg setter ord på disse vanskelige tingene.

Det er nettopp det som er målet mitt -
at mine ord kanskje kan være med på å frigjøre andre fra skyldfølelse og skam,
at mine ord kan hjelpe noen til å se nødvendigheten av å gå igjennom bearbeidingsprosessen,
at mine ord kan vise at det går an å ha et bra liv tross alt,
at mine ord kan bryte ned litt av murene rundt et stort tabu,
at mine ord kan hjelpe noen til å få øynene opp å SE at det skjer i dag og,
at mine ord kan føre til at et barn blir reddet.

Ingen snakker om seksuelle overgrep. Det blir liksom for voldsomt. Stol på magefølelsen.
Vis at du bryr deg, at du virkelig bryr deg. Åpenhet rundt dette temaet er viktig!

Ønsker deg en god søndag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar