mandag 1. mars 2021

Vår i lufta

 Vår i lufta.


Nå er det vår. Snøen smelter, sola varmer i kinnene, 

snøklokkene kikker opp av jorda, fuglene kvitrer og jeg har det bra.


Denne helgen har vært helt spesiell på en god måte. 

Jeg ønsket å få oppmerksomhet rundt temaet, seksuelle overgrep. 

Det har jeg fått med intervju i Fædrelandsvennen og Vårt land på lørdag.


Jeg har nådd noen av målene mine. 

Boka mi er ute. Boka 

som beskriver noen vonde år av mitt liv, 

som beskriver alle spekter av følelser, 

som gir håp - håp om bedre tider.


De siste dagene har jeg fått mange meldinger fra fjern og nær. 

Noen sier boka kom i rette tid. 

Andre takker for at jeg har skrevet noe som treffer de i hjertet.

Det varmer å se at ordene mine kan bli til hjelp for andre.


Jeg har vært knust, men nå er jeg oppreist 

- med noen arr etter alle sårene.


Vårlig hilsen fra Marte, jenta i den gule kjolen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar