fredag 3. juli 2020

Indre ro

I dag ligger jeg på brygga og føler på en enorm takknemlighet. 
Føler meg heldig. 
Føler meg velsignet. 

I dag er det ca 7 år og 3 måneder siden de første flashbackene begynte og ta over livet mitt fullstendig - både dag og natt. 
Det er på en måte lenge siden det var over -
samtidig som det er kjempekort. 

Tenker på hvor mye jeg faktisk har gjort siden den gang. 
Tenker på hvor forferdelig det var å gå igjennom alt. 
Tenker på hvor utrolig godt det er i etterkant.
Tenker på hvor umulig det virket på forhånd.
Tenker på hvor glad jeg er for at jeg turte å be om hjelp.
Tenker på hvor godt det er å vite at det hjalp.

Jeg ligger som sagt på brygga. 
Kroppen sliter litt med smerter og sånn, 
men innvendig kjenner jeg på en ro. 
En ro som jeg ønsker å dele med andre.
En ro som bare ER der uansett dagsform.
En ro som vil meg det beste.
En ro som jeg unner deg å ha.

Ønsker deg en fantastisk dag med en god indre ro😍

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar